20090622

Αδυναμία

η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν έχει ιδιαίτερο λόγο συγγραφής για την ανθρωπότητα όπως το νέο μουσείο της ακρόπολης. δεν έχει επισκεπτικό ούτε αντικειμενικό λόγο ύπαρξης για κανέναν.

για κανέναν άλλο εκτός από μένα.
ακριβώς.
πρόκειται για μία εκ φύσεως εγωιστική ανάρτηση.
πρόκειται για ένα μήνυμα που θα έστελνα αν είχα το δικαίωμα.

άνθη πολύχρωμα, ταξίδια σε τόπους αιχμηρούς, καμπυλωτούς και πρόσφορους για την ανιδιοτέλεια της κάλτσας, μιας κι έτσι μπορείς μόνο να χαρακτηρίσεις την απώλεια.

απώλεια του σεβασμού. είτε από εμένα προς τον εαυτό μου, είτε από τον κατοπτρισμό του εαυτού μου προς εμένα.
απώλεια της συνείδησης του εγωισμού.
απώλεια της αξιοπρέπειας που πηγάζει από την αίσθηση του χρόνου.

γιατί είναι τόσος πολύς ο χρόνος που ζούμε όταν ξεχνάμε τις περιβάλλουσες συνιστώσες,
το παρελθόν και το μέλλον.

αλλά δες.
όταν το παρόν δεν περιλαμβάνει εαυτούς, εγωισμούς, σκιαγραφείται μία άβυσσός.
δεν την καταλαβαίνεις ξαφνικά. βυθίζεσαι σιγά σιγά στην απώλεια της χωροχρονικής συνείδησης γιατί όλα αυτά που κάνεις πάυουν να έχουν εγγενές κίνητρο.
τι μπορεί να αποτελέσει εγγενές κίνητρο;
ένας ευγενής, ένας ανίερος αλλά κι ένας τρελός σκοπός.
σκοποί που μόνο η μουσική μπορεί να εκφράσει, μόνο το αυτί μπορεί να καταλάβει.
μόνο η μουσική έχει λογική.
οι μυρωδιές δεν έχουν. οι εικόνες απλά είναι εκεί και χτυπάνε την πόρτα της λογικής.
η μουσική ξεκλειδώνει όλα τα κουφώματα...

τι να πρωτοπώ.
τη στιγμή που διέλυσα τον ευγενή σκοπό της ύπαρξής μου;
τη στιγμή που αποδόμησα τον τρελό μου στόχο;

ή εκείνες τις στιγμές που αργότερα θα συνειδητοποιώ
πως αν και με έκαναν να νιώθω αληθινά ζωντανός,
δεν ήταν τίποτε παρά μία τελείως ανώριμη συμπεριφορά.

κάτι που εγώ δεν το αξίζω,
γιατί είμαι ο διακορέας,
που βλέπει στις καρδιές και τρώει τα μάτια,
ανοίγει τις ψυχές και γίνεται παιδί ευθύς αμέσως.
αν και παιδί δεν ήμανε ποτέ.
μόνο στη σεβίλλη. μόνο σε μία καλοκαιρινή ουτοπία οι πράξεις δικαιολογούνται.

στο υπόλοιπο της ύπαρξης, υποατομικό στοιχείο,
τρακάρει, τρακάρεται μέχρι που γερνάει, ζαρώνει και πεθαίνει.

η αλήθεια είναι στο παράλογο,
τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου, θανατερά βαρετό
όσο το να πεις σε αγαπώ χωρίς να είσαι ερωτευμένος.
αλλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: